Mübarək olsun | Novruz bayramı mahnısı

İfa:  Mətanət İskəndərli
Söz/Mus: Razim Paşayev

Bu gözəl yurduma, ilk bahar gəlir…
Ən şirin, ən gözəl arzular gəlir…
Bu gözəl yurduma, ilk bahar gəlir…
Ən şirin, ən gözəl arzular gəlir…

 

Təbiət əlində xonçalar gəlir,
Novruz bayramınız mübarək olsun…
Təbiət əlində xonçalar gəlir,
Novruz bayramınız mübarək olsun…

 

Mübarək olsun, mübarək olsun…
Novruz bayramınız mübarək olsun…
Mübarək olsun, mübarək olsun…
Əziz bayramınız mübarək olsun…

 

Səməni düzülüb indi yan-yana,
Xoş ətir yayılır, bu şirin cana…

 

Səməni düzülüb indi yan-yana,
Xoş ətir yayılır, bu şirin cana…
Bahar xoş gəlibdir Azərbaycana,
Novruz bayramınız mübarək olsun…

 

Novruz xoş gəlibdir Azərbaycana,
Novruz bayramınız mübarək olsun…
Mübarək olsun, mübarək olsun…
Novruz bayramınız mübarək olsun…

 

Mübarək olsun, mübarək olsun…
Əziz bayramınız mübarək olsun…

 

Bayramlar gözəli, Novruz bayramı…
Elimin, obamın əziz bayramı…
Bayramlar gözəli, Novruz bayramı…
Elimin, obamın əziz bayramı…

 

Qoy desin ürəkdən, qoy desin hamı,
Novruz bayramınız mübarək olsun…
Qoy desin ürəkdən, qoy desin hamı,
Novruz bayramınız mübarək olsun…

 

Mübarək olsun, mübarək olsun…
Novruz bayramınız mübarək olsun…
Mübarək olsun, mübarək olsun…
Əziz bayramınız mübarək olsun…

 

Səməni düzülüb indi yan-yana,
Xoş ətir yayılır, bu şirin cana…

 

Səməni düzülüb indi yan-yana,
Xoş ətir yayılır, bu şirin cana…
Novruz xoş gəlibdir Azərbaycana,
Novruz bayramınız mübarək olsun…

 

Novruz xoş gəlibdir Azərbaycana,
Novruz bayramınız mübarək olsun…
Mübarək olsun, mübarək olsun…
Əziz bayramınız mübarək olsun…

 

Mübarək olsun, mübarək olsun…
Novruz bayramınız mübarək olsun…
Mübarək olsun, mübarək olsun…
Novruz bayramınız mübarək olsun…

 

Mübarək olsun, mübarək olsun…
Əziz bayramınız mübarək olsun…

 

 

 

0 şərh